Популярни публикации

Общо показвания

неделя, ноември 04, 2007

ЧА-ЧА-ЧА С ШЕЙСЕТАКА !!!

Е, и какво, като не съм мотовилка от четиредесет кила и съм дебелшка и на всичкото отгоре вече шейсетака, да не се показвам ли ? Ха, няма да стане, ние с гайдите ще свириме лебедови песни, докато можеме, дооо последен дъх.



ООО, Я ДА СЕ ЧУКНЕМЕ !!! IN VINO LA VERITAS !!!
ВРЕМЕТО Е ИЗВЪН МОИТЕ УСЕЩАНИЯ, КОЙТО СИ ГО ИМА У ГЛАВАТА, ДА СИ ГО БРОЙ НА ГОДИНИ И ДА СИ ГО ЦЕПИ КАКТО СИ ИСКА. ЗА МЕН ЖИВОТЪТ И СМЪРТТА СА ЕДНА МОНЕТА С ДВЕ СТРАНИ, ЕДИН ПЪТ ОГРЯНА ОТ СЛЪНЦЕТО, ПОСЛЕ МИНАВА В ЗАЛЕЗА И ПОСЛЕ ПАК, И ПАК СЕ ЗАВЪРТА И ВСЕ ТАКА ДО БЕЗКРАЙНОСТТА.


КАКВО ЗНАЧИ ТУК НЯКАКВО СИ ВРЕМЕ ?
ООО, ЗНАЧИ, БЕЗ МЕНЕ !!!


СПОКО, ЗЕМЯТА ОЩЕ НЕ ТРЕПЕРИ !!!

Е, АКО ДРЪПНА ЕДНО ХОРЦЕ, МОЖЕ И ДА РАЗБУНА ГНЕЗДОТО НА ОСИТЕ НА ЕТАЖА, ЩЕ ПУСНАТ ПСИХОТРОННИЯ ГЕНЕРАТОР НА ВИСОКИТЕ ЧЕСТОТИ И ПИЩЕНЕТО НА УШИ.


ЮБИЛЕИ И ДЪНДЪНИИ СА САМО ЗА ЕГОЦЕНТРИЦИ !!!
За нас, просто повод да му гъврътнеме една чашка червено винце и нищо повече. Да празнуват егоцентриците, които се взимат насериозно и си мислят, че са направили нещо за света, като са следвали само егоизма на своята природа.
Това е забавление днеска само за хомото, което отдавна се е разделило със сапиенса, нищо че ходи още на два крака.
Докога ли при тая тотална инволюция и деградация ???
Както е тръгнало, идва времето, когато отново ще се фейкат по лияни и ще ядат само банани ?
Такива ми работи, времето естествено има власт над материята, но не и над духа, който го има.

2 коментара:

  1. Здравей
    Извини ме, че не ти отговорих дълго време. Просто бях на път и не можех.
    Възможно е и да съм си чатил с друга българка от Швейцария. Която имаше син от швейцарец, разведена, синът и имаше проблеми с работата в комуникационната компания поради факта, че е "половин" швейцарец - явна дискриминация.
    Шадраванопикаещите явно са се раздвижили - Пиппи се "появи" от нищото - имам прекалено много съмнения дали е същия или промито зомби. Има ник u_ra, който е от тази година. Ген. Чобанов се завърна от Африка, Чоли е осъден по бързото съдебно производство на затвор в България. Искат да го отровят в затвора. Защото знаят, че не могат да го уплашат с нищо. Скорпионът е много особен знак - съчетания на други два. Плутонов, винаги стигащ до същността на нещата, но повечето случаи чрез интуиция и усещане, отколкото чрез логика. Лемс не я знам коя е, на Елтимир не вярвам - Чоли ясно каза кой е, и каква роля играе. Даже написах и статия в блога ми за това. Из нета има много мои двойници - тъпандурчета.
    Частичното разбиране - това си ти самата - Скорпионова - знаеща и усещаща, но рядко напълно осъзнаваща ставащото логично. "Движението" на човешките души започва отгоре надолу - скорпиото е най-долната точка на инволюцията - Хадес - Плутон - от тук започва еволюцията - движение нагоре - завръщане в къщи. Самият Зодиак се променя - в началото е имало само 8 знака, после станали 10, сега (вече малко повече от 3000 години) са 12. Тези знаци олицетворяват 12 човешки качества-черти. Човек е съставен от всички тях, инкарнира (линейно) в даден слънчев знак за да научи нещо в него - да се усъвършенства.
    Такива ми ти работи...
    Привет

    ОтговорИзтриване
  2. Здравей Каруцарю,

    Рекох си значи, изчезна нещо моя приятел, сигурно е отишъл да си продава краставиците на пазаря и е видел зор, та го нема никакъв. Майтап да става бе Уили.

    Сега да ти кажа аз случайно прочетох, че е бил арестуван във форума на Всеки ден. Някой от форумците с пет думи го пишеше и после се появи някакъв, който имитира Чоли и аз веднага разбрах, че не са го пуснали, просто бях уверена, както толкова пъти досега. Започнах да пускам от два дена запитване във форума къде е Чоли и че имитаторът му е много лош. Значи съм познала и този път. Леле мале, там ще го довършат, защото той и без това е в доста лошо психическо състояние горкия, но в дъното някъде се държи и не се предава. Де да бяха и другите такива.
    Колкото до Пипи, аз също мисля, че няма да е същия, макар че след като прочетох че е бил на специализация в Силикон Вали, вече ми беше ясно, че са го вързали с много конци, които вероятно е поизкъсал и са го пратили да го вържат с по-яки, които така лесно се не кинат.
    Като гледам и мене са ми пуснали личния психотронен генератор да работи на пълни честоти и ми свират ушите с невероятна сила денем и нощезм и само човек, който е преживел това, може да го разбере, положението нещо става много натопорчено. От друга страна това е много лош признак и за всички други, защото явно се готвят за някаква голяма офанзива на световния фронт и искат да ги няма тия, като нас, които много зяят и директно ги обвиняват.
    Според мен ще друснат така дълго подготвяната световна финансова криза всеки момент и ще друснат някой голям град с някоя, я атомна бомба, я ще изфърчи някоя атомна централа най-вероятно този път в Бушмения и това ще им послужи като знак за настъпление, като не е за подминаване и войната в Иран, която ще осигури и на Буш и на Путин власт за още дълго време. По всичко изглежда, че сме на прага на тези събития така лесно предвидими всъщност. То много хора ги знаят, но с пефрорираните им мозъци така както им влезе лесно информацията, така и лесно излиза и не остава никакви следи в съзнанието им. Мен точно това повече ме смайва, отколкото дейността на матричарите, които просто са зомбирани на вълна да изпълняват заповеди безприкословно и толко. Но за останалите с това течение в главите ми е направо напълно непонятно и се чувствам наистина от съвсем друга планета.

    О, да не забравя, сега пак става голяма дърхушка при Воините с мишите опашки и отново Елтимир си защитава егото и всичките му стари егоцентрични номера. Един от форума е цитирал от твоята страница моето писмо до теб с тенденция, че двамата го критикуваме, но не от това е произлезла кавгата. Просто отново се заформя много манипулативна игра и Елтимир не може да разбере, че егото му пречи много. Но в дъното не е виновен, че са го много обработвали и е манипулиран и зомбиран до козирката. Прекалено лесно се поддава на манипулация, аз имам вече страхотна алергия от такива хора, особено когато са мъже, направо жалка гледка, жалко и за потенциала, който явно е имал и затова са го нарочили и е под особено силен контрол. Няма нищо случайно за матричарите, те много добре знаят, с кой по-изкъсо да се захванат.

    Той през цялото време себе си защитава, вместо да защитава идеята, за която уж се бори.
    Интересно ми е на мен повоче, кой му е втъкнал идеята за Тангра и защо. Рано или късно ще разбера, но явно не му е дошло времето пък и нямам достатъчно информация и никакви книги по въпроса. На екрана не обичам да чета много дълги текстове, пък и много ми действуват на зрението, нещо впрочем доста типично за жертвите.
    Но така или иначе и нас ни намесиха в скандала, нема начин и аз знам защо. Тъй като цитирах страниците на Форума на Воините в моя блог като допълнителна информация за моите разсъждения, като излишно предупреждавах, че трябва да отбират плявата.
    Въобще циркът е тотален, мине не мине голямо пушлявица пада, много добре режисирана, за да не всяват доверие у тези, които ги четат.
    Едно е ясно, че нас българите са решили всички да ни изтребят до крак и е голям грях пък за тези българи, които участвуват в изтребването на собствената си нация и нямат съзнание. Зомбацията и програмацията не са поне за мен извинение. Който иска може да надмогне това и начинът е много прост и ефикасен - любов към ближния към другия, която би спряла всеки и е като истински защитен щит срещу манипулациите и зомбажа.
    Който се води от принципа на любовта няма да има никакви проблеми да преодолее поне в основни линии зомбажа.
    Там у ваше село, Финладия де, нещо пак се проявиха матричарите с това момче, което поизастреля няколко души в училището. Този случай е толкова типичен, като толкова други по света, че не може повече, но хората продължават като истински овце да си верват на официалните версии и аз като ги чета по форумите, просто не мога да повярвам на очите си, как е възможно да са толкова заблудени. Направо акъла ми взимат па тия нещастници.

    То тоя вариант на майнд контрол дори в България от много отдавна отпочна. Ти сигурно си спомняш първия, че някъде през 1972-73 година един в Дървеница изби сума ти народ, повечето мисля бяха виетнамци, поне 20-ина бяха и ги стреляше на ред от стая в стая. И тук последните години имаше в един парламент в Цуг и в Франция няколко случая и пак с депутати. Най-ме впечцатли единия случай, който беше с едно много хубаво момче сърбин по националност и така както разказаха после си беше повече от явен майнд контрол, но всички се правят на ебани гяволи и приемат естествено официалната версия, защото много народ е с посрани гащи и не смеят и гък да кажат.
    Та това момче е било в пълна изолация и е имал само един единствен приятел и често казвал, че много чете, много знае, много е интелигентен, но никой не иска да контактува с него т.е. типична майнд контрол изолация. Добрият му приятел така го е работел, че да го накара да се запаси с цел арсенал от няколко вида оръжия и такова пуцане им удари, та знае ли се. Не си спомням, но доста народ дупедати очисти. После и него го очистиха като го бутнаха от петия етаж, уж по време на разпита сам се хвърлил.
    Да, бе, да веднага им повервахме, пълни смешници.
    Но в цялата тази история най-гадното за мен беше друто, че като дадоха интервю с майката, на мен ми стана ясно, че и тя е замесена в майнд контрола не малко и не съвсем несъзнателно. За голямо съжаление не един баща и не една майка съм срещнала в живота си, които на съзнателно ниво участват съвсем ясно и методично в унищожението на децата си, не винаги разбира се в този аспект на бъдещи убийци. Те си ги подбират според психологичната картина, кой за какво най-добре. Естествено той съвсем не е единствения и такива са с милиони по света. Процесът на промяна на психиката на един човек със средствата на манипулацията са ми вече познати до болка защото не малко народ се е променял пред очите ми и най-страшното е, че никой не е проявил желание да се запецне и каже не или да му проработи съзнанието. Това си е доста отчайващо по принцип положение като цяло. Направо даже е ужасяващо в общочовешки аспект.

    А, тук да ти кажа, че не съм била аз явно, тази с която си си чатил, защото аз нямам дете от швейцарец и дойдох тук през 1995 година. В София бях последните три години секретарка на Сиба Гайги офис Фарма и ме изработиха да се оженя за моя шеф, най-ненормалния, манипулиран и зомбиран швейцарец, естествено. Това иска да каже, че и аз се поддавам на манипулация, особено преди. После разбрах, че всичко е било скроена работа от А до Я, но моята интуиция не винаги ми помага, особено когато ме хване голямата наивност за носа.
    Интересното беше, че аз имах съвсем пряко дори физическо усещане тогава, че влизам в капан, но не знаех какъв и тъй като твърдо бях решила да се махна от България със съответния терор, си въобразявах, че ще се отърва от него. Пък и като страшно любознателна, реших да влеза, макар и да знаех, че е капан, да вида какво има в него интересно. Аз съм се родила да науча и да знам и само това правя фактически, макар и диплома да не ми дават точно за тези знания, които обикновенно се заплащат с куршум.

    Е, да нооо капанът се оказа с големи вълчи зъби, по-яки и по-големи дори и от тези на комунигите и техните матричари и се започна една такава работа, на която ако започна наистина един ден да я описвам в подробности малцина и то ще са само матричари, които ще повярват. Но с врачанска превъзходна лесно на глава не се излиза, нищо че е много наивна и любопитна. Борбъта е люта и сама срещу всички до последен дъх.
    Все някой трябва пример да даде и като няма друг, явно аз ще трябва да свърша тази работа. То и винаги така съм правила, огледам се никой не смее да каже гък и аз току се изтъпанча и им го кажа в очите, така както си е и то в комунистическо време. Всички ме гледаха каче ли съм паднала директно от Марса.
    Не е за чудене де, това си е много типично за скорпион като мен, той си обича сам войн да е и си го предизвиква явно това положение.

    Като гледам хората за какви глупости се оплакват и мрънкят, направо свет ми се вие и си ги представям на моето място, че за три дена ще са готови опечени и изядени.
    А, да не забравя и това, че около мен има и много окулистика и ритуалност. Ха и това го разбулих, със съответните доказателства, но темата е дълга и не знам защо за нея не ми се говори, значи все още не му е дошло времето. Аз си следвам инстинкта и щом не ми се говори значи не трябва и толкоз и не е нужно да се търсят интелигентни причини. Това не ми пречи да ги бъзикам малко на тая тема, просто само да разберат, че съм чатнала най-важното. Само едно още не съм разбрала, кога ще ме принесат в ритуална жертва със съответните такъми, но и това ще стане, дано да е по-късно.

    Ами такива ми ти работи Каруцарю, дано ти да си в по-добро положение, но откровенно казано не ми се вярва, ако разбираш какво искам да кажа в дъното на нещата.

    Е, аз пак много се разбърборих за радост на моите цензори, които точно на такива разсъждения базират понататъшните си изпълнения върху бедната ми глава врачанска. Но аз просто съм си провокатор и ги предизвиквам на бой, тъй да се каже, па да видиме какво ще стане, все ще има полза за още едно знание в тази насока, макар и цената да е висока, че мойта собствена глава плаща, както и джоба. То е чипове, то е облъчвание, то е отрови, то е психотропни вещества и дроги, то са номера от всякакъв вид и сорт, то е изолация, то е чудо невиждано и нечувано.

    Дръпни им от мен една от най-гадните каруцарско-файтонджийски псувни, ако може и наживо, да им писнат малко и на тех ушите. Аз ще се правя на дама Пика, все пак де, макар че ме сърби страшно езика.

    О, хайде стига ти толкова, цял ферман стана, ще ти се завие главата, но не си длъжен да го четеш де, хвърли го в кошчето на вълците.
    А да не забравя да ти каже едно нещо, което съм открила от многото за баш манипулаторите матричар маняците. Идват и ме предизвикват, което не е никак трудно с мен, дет се вика, аз само това чакам, да кажа нещо критично и аналитично за някой, няма значение и веднага след това заформят някакъв щур номер, естествено срещу мен на тази база. Страхотни смешници са тия, падението им е тотално на тия овъглени душици.

    Човечеството не може да върви дълго още по този път, след като цялото полицейско войнство по света основно се занимава с психоконтрол и терор на народите като обща маса и поеденично и за целта пък народите им плащат за това за капак. От който и ъгъл да го гледаш, както и да го гледаш, колкото и да си лишен от съзнание пак с нищо нормално не се връзва тая гадна работа .Ако голяма част от хората дори само този факт осъзнаят, това ще е достатъчно да ги сурнат от високите места и да се започне от нула и като хора, а не като ялови двуноги както досега.

    Да ,ама не, признаците са точно обратните. Гледаш го всичко знае, от всичко разбира, информиран за всичко, но съзнание нема за пет парета. Всичкото му от ялова по-ялова работа, защото просто няма никаква полза, за да не е така. Въобще положението всъщност си е повече от трагично, но всеки е минал на автоматично преживяване и си се крие в дупката и си мисли, че като никой не го вижда, какви ги върши там зад завесата, няма да има никакви проблеми и последствия. Горките, най-голямото наказание е да те направят човек без съзнание и повечето днес са такива двукраки с пълни глави от какви ли не информации, но нямащи грам съзнание.И на баш майсторите им е повече от ясно, че са си изпълнили задачите прекрасно. По-интересното е, кое ще е следващия ход от програмата, защото първа точка е изпълнена и е невероятно качествена ? Те там е вупросут ?



    Чао,

    Надец Ядец или
    Данко фърфърланко

    ОтговорИзтриване