Популярни публикации

Общо показвания

вторник, март 03, 2009

ПОВЕЧЕ ОТ ИНТЕРЕСНО !!!

ЩОМ ПУСНАХА ПАК НА ХОД КаГеБе-ТО, ОЧАКВАЙТЕ ИНТЕРЕСНА КОНФИГУРАЦИЯ В СВЕТОВНАТА ШАХМАТНА ИГРА, РАЗИГРАВАНА ВЪРХУ ЗЕМНОТО КЪЛБО И ДИРИЖИРАНА ОТ ЕЛИТНОТО ИЛЮМИНАТСКОТО ОБЩЕСТВО ОТ ВРЪО НА ПИРАМИДАТА, С ИЗЦЪКЛЕНОТО НАЙ-ОТГОРЕ ОКО. Напоследък туй всевиждащо око нещо започна да намига много, но не ще да е от любов към човека. Ох, пардон, аз забравих, че вече такива почти няма, та значи към всички двукраки, на които им подготвя страхотни екшъни в реални измерения. Подготовката върви с усилени темпове по всички възможни канали, само не се знае все пак, като друсне, какво точно ще стане. Това сигурно се изплъзва и на илюминатите, които все пак се оказва, че не са най-важните и те са подчинени на друти Сили. Тази година се очертава да бъде доста интересна и гореща в тази насока. Кладата вече е подпалена, остава да се разгори с пълна сила и да се препичат всички по земята на нея. И като знаеме, че покрай сухото гори и мокрото, ще има интересни изпълнения и супер филмите на Холивуд ще бъдат само бледо копие. http://www.conspiration.cc/ http://www.dailymotion.com/related/x2spis/video/x5ki12_dossiers-du-kgb-1-de-4_news^ Sumer, Nibiru, Annunakis: un joli petit documentaire très basique sur cette culture humaine hybride initiée par les announakis très avancés. Intéressant de voir qu'elle refait surface. Triste qu'on ait détruit l'Irak et ses musées, un des royaumes des dieux anciens. Le croisement des humains avec cette race. Le sang bleu ? Ça dérange bien des religions que Sumer ait existé avant elles. Dossiers du KGB: archives égyptiennes. Qu'ont découvert les russes en égypte ? Partie 1/4 Ne manquez pas cette vidéos en 4 parties. Partie 2/4, partie 3/4, partie 4/4 http://www.dailymotion.com/video/k3Ao8UE27qyaa1jIl6 Не съм адепт на Сичин, но изхождам винаги от принципа, че за да откриеш ИСТИНАТА, първо трябва да опознаеш ЛЪЖАТА, за да направиш разликата. Така или иначе днес цялото инфо е една огромна мрежа преплетена от лъжа и истина, което го прави напълно енигматично. Искат се много знания и в двете насоки, за да се ориентираш правилно в Мрежата на Паека, обхванала изцяло нашата Планета. Деца Индиго - феномен на новото поколение Публикувано на януари 5, 2009 от goround Внимание! Раждат се нови деца: Децата КРИСТАЛИ Публикувано на януари 5, 2009 от goround А, може би Индигото и Кристалите ще ни спасят от всички Сатани !!!??? Със сигурност, не са се случайно родили. В рубриката "Това ми хареса" в тази връзка : хадзапи Редовен потребител НеактивенПубликации: 342 Re:Пророчества, видения, откровения за последните дни « Отговор #26 -: Днес в 02:04:29 » "... Животът идва на Земята със силата на необятността и волята на неизмеримостта. Единствената сила, носеща любов е силата на безвремието. Няма сила, която да унищожи любовта, породена от истинската воля на чистото съзнание. Няма сила, която да владее посоките на любовта, когато те са правилни и силни, породени от духа на вечната истина и кристалната чистота на безкрая, на вечността. Умовете нямат силата да властват над безвремието. Там е царството на вечната мъдрост,недокосната от преходното и на кристалната любов, неповлияна от мимолетието на ниските страсти и греховни желания ..." Край на цитата. Целият текст въпреки всичко, пак е измайсторен от баш майсторите и пуснат от слугинарите, защото те много държат овцете да знаят какво в общи линии ги чака. Това им е една част от голямото удоволствие, да гледат в каква щура суматоха изпадат овченцата в кошарите, пък и после да си имат оправдание, че са предупредили масите и вината пак на тях да падне. Типично за всички манипулатори, въртят сучат, винаги жертвата да изкарат виновна. Нищо ново от тяхна страна и за съжаление нищо ново от страна на овчетата, все същото тъпо овче блееене и никакви признаци за противодействие. Отврат !!! http://www.xnetbg.com/new/forum/index.php?topic=8990.msg170245#new Спорт-Здраве3 Редовен потребител АктивенПубликации: 352 ако четеш това,значи един сириусец те хапе по гъза Re:Абсурдна цивилизация « Отговор #21 -: Днес в 12:22:42 » Висшето образование. Ясно е, че масата хора не могат да мислят, защото представляват биологични програми, или органични портали или каквото и да е там...в общи линии нещо, което е оперирано от самоинициатива на мисълта. Въпреки това, може би е полезно да се обсъди, токувиж на някой му хрумнало нещо. Има хора, които преследват свои цели и които имат свое гледище за нещата и въпреки че са наясно, че желанията им може би са невъзможни, те все пак постоянно ровят, за да откирят начин. Ако такъв човек е избрал висшето образование като път ... то той вижда някаква своя алтернатива или развитие на нещата и няма да го адресирам със следващите си думи. Като цяло, овцете и хлебарките избират висшето образование като начин за правене на пари. - Има много по-лесни начини, за правене на пари. - Тези начини са и по-бързи. - Висшето образование е най-рискованият начин за правене на пари. Хлебарките и овцете избират висшето образование и защото това им се струва като най-смисленото нещо за правене през времето, което им се освобождава, заради оперираната самоинициатива на мисълта.-има много по-полезин неща за правене.-има хем по-полезни, хем много по-забавни неща за правене.-висшето образование всъщност е една от най-безсмислените инвестици в бъдещето на някого. Някои хора избират висшето образование и защото ги влекат дебрите на науката и искат, да кажем, да направят собствени открития и да бъдат професори например. Може би тези хора си дават сметката, че:-за да се сдобиеш със значим научен чин, се минава през комисия, която те оценява.(?) - Тази комисия е тежко масонизирана. - Тази комисия, дори да станеш масон, няма да ти даде чин, ако нямаш сключена "сделка за изпълнение на някаква мисия в попрището си".-тази комисия също така, е поставила възрастови граници.(?) От друга страна, наред със всичко останало, висшето образование налага силен натиск и полага големи усилия за: -промяна на ценностната система.-промяна на собствения възглед за света. -промяна в първичното отношението към нещата.-залагане на цивилизационно -социални(тоест обречени) програми от всякакво естество.И ако има човек от последната група, който все пак успее да стане професор и тн, то дали ще му е останал акъл, с който да се попита " - На каква цена ?" И така. Висшето образование - повечето се стремят да го имат. Още повече овце съжаляват, че го нямат. Има единици, които се стремят да го нямат. Защо? « Последна редакция: Днес в 12:25:39 от Спорт-Здраве3 » Активен Бедни сме три пъти, но не сме глупави ! Край на цитата. http://www.xnetbg.com/new/forum/index.php?topic=4712.msg170210#new !!! И все пак частичното критикуване и частичното отпадане на една част от илюзиите, с които са натъпкани добре промитите мозъци на двукраките не е кой знае колко полезно, особено за тези, които напълно са изгубили способността си да нареждат пъзлите, вследвствие на фрагментираните си мозъци. Или казано по друг начин, това им отваря един прозорец, от който да виждат малко повечко, но винаги много ограничено. Малцина са тези, които са способни да си отворят прозорци от всички страни на кулата /Матрицата/, в която плътно са затворени, за да видят цялата панорама от 360 градуса околовръст и най-вече да имат куража да понесът изненадата от гледката. http://www.xnetbg.com/new/forum/index.php?topic=10663.msg173982#new За кръглите сфери на някои снимки има за какво да се расъждава !!!

2 коментара:

  1. Зомбиращ материал. Но това си го знаете. Еленко - също. И той си го знае. От типа.. "нападай яростно, "ерудирано", многословно "Матрицата" до всички възможни предели в... рамките й". И двамата сте какво ли не, но не и отклонения. И си го знаете. Пада ли нещо или сте от "доброволците" /дето сами не го знаят/?

    ОтговорИзтриване
  2. Здравей Анонимен,
    Първо защо си анонимен ?
    Нямаш дупе да ми се представиш или просто си гузен ?

    Така само чингетата дават мнение, без да влизат в директни схватки, защото им е наредено да подливат, колкото се може вода, без да си показват лицата, защото всъщност нямат такива.
    Каня те на словесен двубой, особено, ако си този, за който си мисля, имейла му е с питанките, но допускам, че може и да е номер за заблуда.
    Впрочем, ако си ти този, с имейла с питанките, трябва да ти кажа, че предвидих твоето обаждане, защото познавам принципите, по които работят вече манипулааторите и винаги по един начин действуват.
    Аз писах за теб в блога ми и те веднага те хвърлят в противодействие, защото не понасят двама принципно единомислещи, да попаднат в съюз и моментално разбиват отвътре, според случая. За сега само ти, ако си ти, /нарочно не ти споменавам името, защото ще разбуниме съвсем гнездото на осите/ се поддаващ на манипулацията и ме изключваш от КРЪГА за четвърти път. /ако имаш кураж да се върнеш назад и бързо ще установиш, че го правиш винаги под давленето на един и същи човек, нещо което би трябвало да те алармира и дори да ти проглуши ушите/.
    Отговарям на този коментар, само защото мисля, че си ти, все пак и те смятам за съмишленик в най-дълбокия смисъл на тази дума, но със сигурност не съм зомбирана толкова дълбоко като теб и си давам точна сметка, че и мен със сигурност са ме зомбирали донякъде, както и всички останали. Моето предимство и превъзходство е в това, че имам съзнанието за това и гледам с всички сили да не допускам да ставам канал на тяхните желание и да си остана индивидуалвистът до мозъка на костите си, доколкото е възможно. Борбата в това отношение е жестока. Едно е сигурно, че на ниво съзнателно никой не ме командари и никой не е успявал да го прави в истинския смисъл на тази дума, на контрол на индивида, нооо на ниво несъзнателност, при положение че съм атакувана директно от психо-генератора денонощно и съм чипирана, със сигурност имам някои отклонения и даже увреждания. Моята лична борба е, точно това да установя и променя.

    Колкото до многословието ми, с него съм си родена и нищо не мога да правя насила.Ако нямам вдъхновение не съм способна пет реда да напиша, в противен случай сам виждаш става дълга и широка.
    Не знам защо смяташ, че материала е зомбиращ, знам само и със сигурност, че всички сме зомбирани и от нас единствено зависи да надмогнеме зомбажа.

    За Еленко съм си казала мнението вече и ако не те е мързяло да четеш дългите ми излияния, би трябвало да го знаеш.
    Аз съм "доброволец", ако трябва да използувам твоя израз, но много целенасочено и с огромно постоянство бутан към осветляването от Илюминатите, което не им пречеше до ден днешен да ми правят живота ад. Явно са преценили още от детския ми психологически портрет, че съм подходяща за просветление. В това аз не се съмнявам за минута, защото докато те ме изучават и аз ги изучавам тях самите. Въобще си играеме една игра на взаимно опознаване.
    Много е възможно да успяват да ме накарат да пиша неща, които ги устройва, като се има предвид, че всяка нощ ми влизат в мозъка с голямия компютер вери спешъл от съседния апартамент и психотронния генератор работи денонощно. Да не говориме, че аз "доброволката" плащам цялата тази работа, а не те на мен, поради простата причина, че ме вкарват непрекъснато в невероятно фалшиви разходи и даже директно ме крадът по всички възможни начини. Ако те интересуват подробности пиши ми, ще ти ги изброя, точка по точка.

    Аз не ти се сърда, ако си ти истинския с питанките, защото ти не ме интересуваш като индивидуална личност със всичките ти грешки, идващи от програмацията и зомбацията, а като носител на някои идеи, които смятам за изключително важни, както за моето духовно израстване, така и на другите. Ти не си съвършен, аз също, но мисля, че трябва да правиме каквото можеме като се обединяваме, а не да търсиме грешки, потъпвайки истината, на която сме носители. В момента ти обслужваш точно манипулаторите и мен не ме интересува въобще доброволно ли го правиш или не, а че го правиш и е жалко защото имаш заряд, който на малцина са способни и всеки ден те взривяват и унищожават, особено, когато се оставяш в ръцете им. Не е лошо да отправиш взор и към себе си и да си направиш едно откровено самоанализче, аз няма да го направя, ще го сметнеш за обида, т.е. няма да има ефекта. Да не говориме, че ще излезе много дълго.

    Идеята драги ми, идеята трябва да спасим, макар и зомбирани до козираката, макар и грешки всеки ден да правиме, нека не я изпускаме, така и така всеки ден плащаме с много страдания.
    Ако ти се четат дълго излияния, нямам нищо против, да си продължим старата кореспонденция.

    Колкото до Матрицата, ние всички сме до ушите потомени в нея, важното е да спасим главите си и идеята, за да осветява като факел пътя на другите, които още са много далеч от нея, дори не подозират, че тя съществува.

    Е, както виждаш, пак стана фермана и се насилвам до тук да спра. Слабост голяма е това и явно не ставам да пиша кратки и стегнати полицейски доклади.

    Твой ДАНКО, който в сита не понасяше, защо ли ?
    Аз не исках да отнемам от теб светлината, исках само да я уголемя с моята да я удвоя, защото Пътят все още е потънал в черна тъмнина и има нужда от много още светлина, за да го видят повечето хора и образуват критичната маса, която да ТРЪГНЕ ПО НЕГО И ДА ПОВЛЕЧЕ И ОСТАНАЛИТЕ.

    НЕ МОЖЕ ДА СПАСИШ ДРУГИТЕ, АКО МИСЛИШ ЗА СЕБЕ СИ И В ТАЗИ БОРБА СЕ ИСКА ПЪЛНА САМОЖЕРТВА И ТОТАЛНО ОТРИЧАНЕ ОТ ЕГОТО.
    ТЕ все пак винаги успяват да те накарат да изключиш точно тези, които не трябва и ти би трябвало да се усетиш отдавна, защото то стана направо традиция. Жалко, не за мен, не за теб, а за народеца.

    Това е !!!

    ОтговорИзтриване